Friday, September 24, 2010

Кккккк

Эртээд би нэг нөхрийг ирж уулзаарай, уулзахгүй бол дадада нтр гээл 2, 3 удаа утсаар ярьж дуудсын. Ирдэггүй ээ.

Тэгсэн мань нөхөр өчигдөр орж иржийн. Өрөөнд орж ирээд манай өрөөний залуу бид хоёр луу ээлжилж харлаа. Би ч за та гуйа дуудаад байхад яасан ирж уулздаггүй хүн бэ айн нтр гээл аягүү өөдөөс нь хараал ярьсан чинь над руу хараад нэг бөхөлзөж инээнгүүтээ манай өрөөний залуу дээр оччдын.

Би гайхаал яах гэж байгаан бол гээд хараад байсан -уучлаарай өөрөө эртээд над руу яриад ирж уулзаарай гэж дуудаад байсан хүн мөн үү гэж авдын. Манай нөгөө залуу гүүүү би залгаагүйштээ гээл тэгсэн миний инээд хүрээд хахаха. Арай л амандаа балгасан кофегоо цацчаагүй. -Хэхэ би дуудсынмаа, би дуудсын нааш ир гээл уулзлаашт хаха. Манай нөгөө залуу ч нээх сайн учрыг нь ойлгоогүй өнгөрсөн. Ганцаараа л баахан инээх шив.

Улайм цайм эмэгтэй хүн ярьж байхад чинь шал тэнэгээ тэр залуу :р.

4 comments:

  1. чи эмэгтэй байсымуу ???? :р

    ReplyDelete
  2. хөөөөөе чи мангарррр бүдүүн хоолойтойм байна л даа ахахаха ФБ дэээр өөөр хүнтэй нийлж олон долоон юм донгосоод байгаарай та гуай :P

    ReplyDelete
  3. хаха хөөрхий залууд буруу ч гэж юу байхав хи хи.

    ReplyDelete
  4. hey ingehed hunii yaria tasaldag humuus ih buduuleg bg teee bi setgeleesee durgui ;-)

    ReplyDelete