Friday, April 30, 2010

Азгүй матар :р

Энэ хорвоо дээр хамгийн азгүй хүмүүс гэвэл би 1-нд төрсөн хүмүүсийг хэлнэ ээ.

Тэгээд тэрэн дотроосоо хамгийн азгүй нь олли матар кэкэ. /уушиглаараайй :р/

Муу дурактай танилцаад 3 жил болцон байхын.

Мэддэг болоод 5 жил, танилцаад 3 жил, уулзахаа болиод 1 жил гсн хаха.

Оряалын цаад өрөөний булангийн бор ширээ, сандал дээр сууж байхад нь би анх олж очсын. Би олоод оччилуу, өөрөө намайг олоод харчлуу яалаа сайн санахгүй байна аа бас.

Тэрнээс хойш тэр бор ширээ сандлыг хамтдаа нилээн элээсөөн.

6 цагт л ганцаараа торойгоод бүлтэгнээд сууж байдаг байж билээ.

Лав 2 жил элээсэн тэгээл 2 тийшээ болсон доо бид 2 хөөрхий :D /юун баахан 2 болчивоо/

Яасан гэхээр сүүл рүүгээ оогт таалагдахаа байгаад.

Гэхдээ олли биш оряаал нь шүү :р.

За за дарваанаадаа төрсөн өдрийн мэнд хүргэчье, урьдчилаад.

Орой уулзамз :D

8 comments:

  1. тэр дарвайсан 76 юмыг чинь ийм тэнэг хууль гаргачихна гэж хэн мэдэхүү дээ.

    анх уулзахад чи долийчоол хүн харахгүй тэрүүгээр мангуум шиг эргэлдээд байхаар чинь би гар даллаж чамайг дуудсын шүү долигороо :р

    гүй тэгээ одоо яахуу дээ. би эрт тардагаас гадна оряалтай хамгийн ойр нь байсым чинь түрүүлж ирэхээс яахав. торойгоод нь ч харин юу юм :р

    зиа зиа, ногоохон шуламдаа гилаалаа :-*

    ReplyDelete
  2. гэснээс, дөнгөж гуравхан жил болж байгаамуу? чам мууг бүх насаараа л таньдаг байсым шиг санагдаад байшд. тэгж л амархан намайг залхааж дээ чи гсн :р

    ReplyDelete
  3. хахах.. засгийн газраас хүртэл олли-г битгий уу гээд байгааа биздээ :р

    ReplyDelete
  4. хэхэ оллид бас мэнд хүргэе. банжиг байхгүй, тэгээл энүүгээр тэрүүгээр ингээл ... би бүүр хэд хоногийн өмнө нүүгээд энд ирчихсэн

    ReplyDelete
  5. engunee-д баярлалаа.

    би ч бас ийшээ нүүдиймүү гэж бодоод байгаа. банжиг нээрээ байсгээл таг болчихын.

    ReplyDelete
  6. ollie: хаха долийчоод нтр гэнүү бүлтэгнэдэг байснаа бол зөвшөөрчийнүү тэ
    БэМэР: юмны тохироо гэдэг чинь ийм л байхын байнаштээ кэкэ
    engunee: чи хэний хүүхэдвэ, нэг л таньж өгөхгүй байх чинь :D

    ReplyDelete
  7. таануус тээд тохироо алдагдуулаад өмнө хойно нь нтр уухгээд байхын :р

    ReplyDelete
  8. neeren ene engunee gj heniin?

    ReplyDelete